3.9.10

Priority inbox?


Мисля, че Priority Inbox на Gmail е пълен shit, да не говорим какъв смях ме налегна след като видях невероятното умотворение, с което ме "поздравиха" като влязох да разгледам:

Congratulations! You've read all the important messages in your inbox.

Звучи напълно дебилно, "поздравяваме ви, че успяхте да си прочетете пощата, въпреки, че сте супер малоумни"... по-голяма простотия не съм виждала, поне в последно време.
Интересна ми е таргет групата на това "нововъведение". По принцип много уважавам тази поща,  но първото ми впечатление е точно гореизказаното :/

Някакви други мнения?

6 comments:

Anonymous said...

Хм, в първия момент ми се стори глупаво, но започнах да свиквам. Това е от полза на хората, които получават по стотици и-мейли на ден като мениджъри и т.н., тях много ги улеснява. :)

أمل said...

аз лично се съмнявам, че мениджърите, които получават стотици мейли на ден ползват точно gmail, но все пак...не ме кефи някак :/

щеше да е яко всеки мейл да има статус, както в outlook, ако е с high importance, червеният цвят ти се набива достатъчно силно, че да не го пропуснеш :))

Точка said...

Джимейл е много удобен, но за лично ползване. След изпробване много възможни пощи с него се чувствам най-добре. Малко прекаляват с разните екстри в стремежа си да са най-.
Наистина по-практично би било да въведат приоритет според статуса на съобщението.

أمل said...

Точице, именно :)
Gmail изобщо, ама изобщо не е бизнес поща и тия неща, които постоянно притурят, я развалят и като лична такава.

Buksy said...

Все едно чета мненията на хората когато се смени визията на фейсбук. Всички възруптаха, явно защото това най-добре правят. След месец всички свикнаха и забравиха за случая. Така ще стане и с gmail. Просто ще свикнем да го ползваме и ще забравим, че е било нововъведение.
Лично аз още не знам дали ме кефи или не :)

أمل said...

Хахаха, ами аз лично още след първата по-голяма промяна във ФБ, която беше шокова, повече не се и впечатлих от следващите :)
Пък и ФБ не ми е особено важен, вече му мина времето отдавна. За мен поне.
Разбира се, че ще свикнем и с малката промяна в гмейл, още повече, че аз си ползвам предишната версия на inbox-а :)