18.5.11

Виваком(ици)


След като досега хлебих няколко пъти ГлоГул, ред е на Виваком. Забавното в случая е, че даже не им ползвам услугите (все още), но имах подобни намерения за  близкото бъдеще.

Явно Виваком-иците много са го закъсали, понеже се самопредлагат по доста жалък начин, спамейки пощите на хората с непоискани търговски съобщения и не само това - с непоискани презентации даже! Цели 9 слайда, в които ме увещават да ползвам електронната им фактура. Само да не излезе като онзи виц: Александър Бел изобретил телефона през 1875. Когато го включил за първи път, видял, че има две неплатени сметки... към Мтел! (Мира го сподели)
Особено силно се дразня да получавам подобни глупости на служебната си поща и то под флаг high importance.

спам!
Сега да чакам да получа и самата фактура?!
Писах на госпожата да си спести офертите. С малко повече думи, но в този тон.  Дали ще последва отговор?



13 comments:

Ondine said...

:)))A така!Ако ти липсва фактурката, да взема да ти изпратя моята ,че да я платиш:)))))

Пък аз трябва да ходя в НАП понеже също ме атакуват с писма ,да доказвам,че не съм осигурявала друг човек преди 5г!!!!А най-смешното е,че нямам право :))))

Nadinka said...

Сега се размислих - да не излезе, че съм им абонат без да знам? :о

Lammoth said...

аз за толкова години навъртях и трите оператора - всичките ми се изредиха :( Един дол дренки. Сега съм с Цицаком де, ама и те са едни...

ПС Питай дали може да платиш в натура :P :)))

Nadinka said...

И ако може - ще те помоля за заем :DD

troubadour said...

Ората правят биззнеззз и то от типа, дето е доста доходоносен... в световен мащаб. На кво се надяват в нашата пост-апокалиптична родина не ми е ясно, ма да дерзаят, пощите вече ги направиха с място, способно да съдържа 10 гигабайта глупости. Кой ше е толкова шашав да не се възползва от пространството.

А тва, че клиентите (потенциални/бъдещи/минали/несъществуващи) и пр. отвеяни душици ще го отнасят, на кой му дреме.

пп. Отговор е силно съмнително да получиш, освен ако самото ти писмо не е било със съдържание ала-"къде да се запиша, колко вили да ви купя, как да ви прехвърля пенсионния си фонд" :)

Nadinka said...

Ех, ами не бях толкова щедра :/

:D

troubadour said...

И отговор няма, нал тъй? Сподели все пак, ако ти бъде пратено изпълнено с топли чувства и ограничен брой псувни обратно писмо :)

Nadinka said...

ц :((
много съм тъжна! г-жа Ушакова не ми отговори!

Nostromo said...

Откакто Мтел започнаха да закъсняват с фактурите, конкурентите им започнаха да си хвалят своите. :D

А за Бел знам, да не се прави на света вода ненапита. Лично на прапрадядо ми се е обаждал, докато той е мятал трупове от Шипка, а всички знаят, че на Шипка мтел имат най-добро покритие. :D

nyeemaa said...

Имам подобни впечатления от Виваком, макар че не съм им абонат.Мои познати обаче ми разказаха колко са нахални при агитацията на нови абонати.Никак не си поплюват.
Ха-ха, вицът е много свеж.

Nadinka said...

Много съм тъжна, понеже не ми отговориха на мейла :(
Очаквах малко повече внимание към моята персона!

:DD

eva bor said...

:)) Аз съм от потърпевшите от въпросната компания и тая особено "топли" чувства към тях ... ми то ние сме си държава, където в договорите с тези оператори, както и с банките ... договорите са едностранни, ние само задължения, те само права, и ги съдих и същото !
Онди ... па за НАП ... думи нямам ...

Nadinka said...

Ева, на коя от двете? Аз сериозно се замислям как да се уверя, че нямам някой Вивателски договор без да знам?!