10.3.10

Импулсни истории

В последно време се почувствах голям гражданин на света. Имам предвид, че често получавам позвънявания от разни номера от разни страни. Испания, Зимбабве. И разни такива, които дори не съм проверявала от къде са.
Наскоро гледах, гледах и  натиснах "тихо" (как обичам тази опция на Nokia) на някакъв неземно дълъг номер.
Току-що се връщам от среща и виждам, че имам пропуснат от +263 913 792939. Готин номер. Чичко Google каза това. Както и това. Не съм "добричлийка", но имам хубавия принцип да не вдигам на непознати номера, независимо дали са международни. Който ми е важен, има име срещу номера си в телефона ми.
Големият ми въпрос е: От къде тези гнусни твари се сдобиват с телефонните ни номера?
Надявам се, че има достатъчно здравомислещи хора, които да не се вържат да позвънят обратно.

4 comments:

Румяна Попова said...

Не съм " софиянка " но в Добрич също не вдигаме дори и на международни номера.

أمل said...

Това се разбра още от линка, че и там първо питате google :D

Ancho said...

Ако изпратиш SMS на този номер, даряваш директно 2.40 за Зимбавийската Коледа

أمل said...

А с обаждане даряваш десетина евро :)