16.3.10

Who the F*ck is Alice?


Ако ви се гледа нещо, неангажиращо мозъка и незатормозяващо окото - гледайте Alice in Wonderland на Тим Бъртън.

Няма разтърсващо интересна история, самата Алиса е малко вяла, а ефектите далеч не са аватарски, за да компенсират. Хареса ми червената кралица и нейното постоянно истерично вряскане "Отсечете му главатаааааааааа!". Не ми харесаха говеждите вежди на бялата кралица. Малко в повечко бяха.
Напушената гъсеница rulz. Котаракът е възбуждащ, а Шапкарят...За него ще започна направо нов абзац. Но ще изчакам да ми се успокоят ръцете.




Шапкарят. На първи прочит май не беше нищо особено, но в последствие странно ме развълнува. Може би лудостта е магнетичната и привлекателна страна на героя. Не знам дали приятният гъдел ей тука вътре беше заради червилото му, или просто батко Деп. Who knows. Но това беше най-приятното за гледане в този филм, който чаках да видя с нетърпение понеже очаквах повече от интерпретацията и продължението на линията на Луис Карол. Нямаше го неопределеното и адски странно чувство на безпокойство, което ме изпълваше, докато четях книгата. Развръзката - Алиса "откри" себе си (отново), остави се вратичка тя да се върне в Wonderland някой ден, може би вече застаряваща и тракаща с плетка на коленете. Сюжетът не дава много материал за коментиране всъщност.

Мисля да прегледам и Alice. И сигурно ще си поръчам шапка. Поне 3-4 даже.



В заключение - става за гледане. Децата сигурно са във възторг.

Have you any idea why a raven is like a writing desk?


8 comments:

Le_Grand_Elf said...

Много говежди неща може да срещне човек у... Ан Хатауей :)

أمل said...

Е, мацката иначе е много готина даже :)
Но мразя черни вежди в съчетание със светли коси.

Le_Grand_Elf said...

Симпатична ми е на... много малко места, да не кажа само на 1 (за филми говоря, не за... онакъв род места) :)))))

Но по трейлъра (четвъртък, тогава ще да ми е сефтето с Алиса 3D) виждам, че тук едва ли ще ми (се) хареса :)

Нищо де, не отивам заради нея! :))

أمل said...

Добре, че не отиваш заради нея, че щях да ти кажа да не ходиш изобщо :)
В ролята на добрата кралица има адски кравешко излъчване, да не говорим, че през цялото време се чудех кога точно ще й се скършат ръцете в тая стойка тип "чупеща пръсти" :)))
Ще чакам да споделиш впечатления!

Anonymous said...

Среден филм за тъпи хора. Или тъп филм за средни хора, не знам. 3D-то беше зле, а сценарият - още по-зле. Шапкаря и Червената кралица изнесоха филма. 5.6/10

أمل said...

Ето че имаме наистина съвпадение в мненията ;)

Anonymous said...

Да бе, чак аз се изненадах. :P

Anonymous said...

Да бе, чак аз се изненадах. :P