15.7.10

"Защо" е думичка вълшебна*


След като отговорих няколко пъти на този въпрос, реших да го задам и аз:
Защо (не) ме четете? (макар че ако не ме четете, логично няма как да прочетете и този пост :D).
Има хора, които (не) четат и двата ми блога, има такива, които четат само In Brief и те са доста повече от четящите Злободневни(ци)те ми, тъй като двата блога нямат нищо общо освен мен като автор.

Ако четете, защо (не) коментирате?
Имам наблюдение, че едни от най-любимите ми мои постове (нааарцис!) остават некоментирани, но гледам положително на това. Явно оставате без думи от умотворенията ми :))
Не обичам да пиша провокативни теми, които знам, че ще родят 100 коментара, но може и да започна. Тогава ще трябва да се придвижвам с охрана, понеже много споря и не спирам, докато не ме заболи устата/пръстите.

Хайде да ви чуя, драги (не)читатели :)

*имаше едноименно детско предаване с много яка песничка - "защо" е думичка потребна!

Картинката откраднах от Лили.

P.S. Претендиращите, че (не) ме четат - да вметна, че anonymouse.org нещо не работи правилно, особено, ако влизаш през запаметен линк, минаващ през уиджет ;)
И нищо не остава анонимно.

16 comments:

MadWizard said...

аз лично чета, щото ми плащат...

أمل said...

Добре де, защо издаваш сега, че ти плащам :)

Ondine said...

Ами имам толкова свободно време,че се чудя какво да го правя и...чета и тук и там и насам-натам..

Имаш много интересен изказ!Пък и да не се повтарям униклна си ;),а аз харесвам уникатите!

Сметкаджии пак до пари опряхте :P

Nightwish El said...

Чета те защото си художник.
Рисуваш на необятно платно...

А някои от постовете ти ме карат да мисля, а това е толкова трудно за мен...
:)))

Alhzar said...

Чета те, защото (не) знаех, че това си ти. (Не) коментирам по същите причини. ;)

Ирония Идиотова said...

Кой каза,че не чета? Даже си го написах като коментар под една твоя публикация, ти ме попита"както какво" , аз се засмях и те зачетох още повече. И двата,Bia, и двата блога четем:) Защо? И това си го казах преди:)
Мислиш вместо мен.Че го и изричаш ...мааалко си "нагла":)
А това е толкова удобно..За мен, разбира се;)

Nightwish El said...

Влезнах пак за малко да видя кой друг, освен мен, ти се е изчеткал ;)

Успокоена, че кат моя валяк няма, пак напускам...

Утре пак ще намина, тъй да знаеш!
:)))

sky_mender said...

Аз ти ги чета и двата, знаеш. Защото:
1. Ми харесва написното,
2. Ми харесва човекът зад блоговете,
А понякога не коментирам, защото:
3. сама си го написала - под някои неща не се пише за да не им потулиш слънцето.

P.S. От няколко поста насам често си мисля за теб как си, през какво преминаваш (по повод на твоя коментар от вчера при мен), кой каза, че не четем...

أمل said...

Ех, ама вие наистина четете :D Значи е време да започна най-сетне да пиша все пак!
Благодаря ви, имах нужда от четки, че бях прашясала вече.

Скай, Скай, всички минаваме през разни неща, но тези неща са като водата - не можеш да преминеш и да останещ сух :))
Дори, когато си преминал водната стена, отнасяш част от водата със себе си. В това дори има нещо хубаво ;)

Kal4o said...

"Защооо не се изтрива с гума, защото е вълшебна дума!", така ли продължаваше песничката :D :D
Вземай четката и боядисвай /как беше песничката от Баща ми бояджията??/ и да не съм чул думи за отказ :D :D

أمل said...

така беше, вярно!
какво да боядисвам? :)

Neizi_ss said...

Душо и аз чета ...и двата блога - понякога признавам набързо, на диагонал ...а посел се връщам да видя пак, да усетя пак въздишките ти ...макар и да са пуснати ей така на кратко! Така че пиши ...ние сме тук!

анонименблогер (ди-джей-тъпанар-барабанчик) said...

Ами аз няма да те питам защо вече не съм сред канените да четат другия ти блог :))), но кажи моля те, защо си махнала In brief от tbl?

bozho said...

а какво стана с In Brief ?

أمل said...

Пратих го малко на почивка :)
Като се върне, ще се обади.

ЦуПи :) said...

Чудесна дума е "защо" навред по земното кълбо :)Според мен си права, че просто остават без думи... :) Така си мисля и аз за моите :)