30.10.10

Мъжки фетиши?




Замислих се това велико изобретение чорапогащите. Уж женски "атрибут", но разбрах, че доста мъже всъщо обичат да слагат атрибутите си в чорапогащи, като някои дори се възбуждат от това!

Предлагам скромна извадка от доста интересни мъжки признания, намерени тук.


Здравейте на всички! Случайно попаднах тук и ми стана доста интересно реших и аз да споделя това, което не мога да кажа на друг пък ми се ще да чуя и вашите коментари. Става дума за една моя страст, ако мога така да я нарека. Всъщност искам първо да кажа, че съм мъж със съвсем нормална сексуална ориентация, тоест падам си по жени. Дори бих казал, че идеята за връзка с мъж не ми допада изобщо. Та на въпроса! Всичко започна преди 10-тина години, когато тогавашната ми приятелка много настояваше да ме облече в женски дрехи и да ме гримира. Трябваше доста да ме убеждава, но накрая се съгласих, за да й направя кефа. Трябваше да облека пола, един потник и чорапогащник. До тук може би нищо странно просто сме се забавлявали, но всъщност странното идва от това, че страшно много се възбудих от чорапогащника. Преди обичах страшно много да гледам жени с дълги чорапи и чорапогащи и карах приятелката ми да си слага такива обаче никога не бях пробвал и аз, но след този случай не мога да спра да го правя. Разбирате ли чорапогащите се превърнаха в мой фетиш. Възбужда ме само мисълта за това, че мога да го сложа. Сигурно ви звучи много извратено, но моля ви преди да отсъдите да си помислите и вие за нещата, които ви карат да полудявате от възбуда, каквото означават тези неща за вас това означават и чорапогащите за мен. Докато бях със старата си приятелка често я карах да повтаряме тази наша игра, защото ми беше неудобно да си призная за моята страст. Всъщност всичко беше заради това, че отново ще имам възможност да почувствам тази прекрасна материя по себе си. После се правех, че заспивам, за да остана така цяла нощ (!!! ахахах). Но за съжаление се разделих с това момиче и след това изпитвах голям срам да си призная пред другите ми приятелки за тази моя страст. Карах ги те да ги обличат, което също ми доставя голямо удоволствие, но все не ми е достатъчно. Иска ми се и на мен, но се срамувам и страхувам от реакциите им. Заради това слагам чорапогащник само когато съм сам и мастурбирам (ооо я, яяя) и това ми доставя неуписуемо удоволствие, но не е същото като да си с жена. Искам да попитам най-вече жените как биха реагирали на едно такова признание и дали биха ме помислили са откачалка и извратеняк? (как нееее в никаъв случай)
Интересно ми е дали някоя жена е имала подобни фантазии за приятелят/мъжът си? А какво мислят мъжете по този въпрос? Пробвал ли е някой и какво изобщо мисли за това, което ви пиша. Моля ви да не подхождате подигравателно към изповедта ми, защото това няма да ми помогне особено, а имам нужда да чуя мненията ви.


И тук отзивчиво са се изказали доста мъже.


1) брат ми яко е и аз така ходя не съм обратен напротив даже съм си нормален мъж ама хубавото си е хубаво що само жените да го ползват

2) Имам над 20 чифта на водещите търговски марки като SAN PELLEGRINO, LEVANTE, POMPEA, OMSA, SISI и др. Въпреки че като качество те са много добри, за съжаление размерите им не винаги са съобразени с мъжката анатомия (и защо ли?!)

3) Поздрави на всички мъже и жени, които обичат чорапогащите (здрасти, пич!). Следя полемиката от няколко години, от както аз самия нося чорапогащи. Аз съм мъж с нормална сексуална ориентация и съм женен от доста години. [..] Що се отнася до мен предпочитам DEN 15 50, модели с висока талия, прав шев или Т-банд, с или без ограничител. Възприемам еднакво добре и различните материи, от тези с почти 100% полиамид, до т.нар. еластични чорапогащи с различно съдържание на ликра. Последните за мен са по-удобни за случаите, когато си цел ден в движение - не се свличат. Особено удобни са тези от тях при които има съчетание между горна част с по-високо съдържание на полиамид, което ги прави съответно по-комфортни за тялото в областта на ханша и еластични в областта на краката / чорапите /. (тук се засрамвам, дори аз не знам толкова много подробности за дамските?! чорапогащи)
Другия проблем с който се сблъсках от самото начало е възприемането ми от страна на жена ми. В началото бях обявен за обратен и естествено това охлади взаимоотношенията ни. По-късно, когато тя се убеди, че боледувам значително по-рядко от обичайните за зимата простудни заболявания положението се подобри. Когато открих предимствата на еластичните чорапогащи, последваха обвинения, че се обличам в ликра като известна чалга звезда, което безкрайно ме обиди имайки предвид пълната ми антипатия към тази . Има и други подробности, които не споделям тук защото са интимни, а лично аз не възприемам пълното в интернет. Борбата ми още не е приключила. (успех, човече!, покажи й, че и ти имаш права и ще ги отстояваш!)

4) Здравейте аз също нося чорапогащи по плътни през зимата и по тънки през по топлите месеци. Най - ме възбуждат черните и други разцветки, както и фигуралните и мрежестите. За лятото съм си взел 3/4 чорапи и в комбинация с шалвари до коленете усещането е върховно. През зимата на приятелката ми споделих и тя го възприе за нормално. Веднъж бях с червен чорапогащник и къси панталонки в къщи а тя с черен чорапогащник и къси панталонки възбудата беше огромна (чак на мен ми се (при)повдигна). Сега съм с шалварите и 3/4 чорапи. Това ми спомага и да преодолея стреса от работата. (ше го пробвам този метод и аз)

5) Аз също обичам да нося,само че дълги чорапи с жартиери.Страхотно е.Много ме кефи усещането за пристягането на колана с жартиерите и чорапите.Също така финния допир на материята.Даже в момента съм така обут.Жена ми го приема съвсем нормално.Мисля,че няма нищо извратено и срамно.Споко. (споко съм, само защото не съм ти жена)

6) Аз пък обожавам да нося дълги до земята, прозрачни найлонови и сатенени нощници, халати и пеньоари.Също така обичам като стана сутрин, докато правя кафе в кухнята да си сложа върху нощницата и халата дълга мушамена престилка на цветя. Това увлечение ми е от тийнейджърските години,но не ми създава абсолютно никакви проблеми в живота. Жена ми и дъщеря ми напълно ме приемат в тези одеяния, дори им е забавно:). Проблемът е в набавянето на тези артикули. Висок съм 190 см и естествено в нашите магазини, а и където и да е по света такива серийни размери и дължини няма. Поръчвам си ги от различни фирми в Щатите и Англия по Интернет, а напоследък намерих и фирма в България, която ми шие по поръчка комплекти сатенени нощници и халати , без да ми задават каквоти и да е въпроси. Собственичката на фирмата знае, че са за мен, и винаги ме обслужват на топ-ниво. Поръчките стават по Интернет като им изпратя снимка на това, което харесвам като модел.Имам колекция от около 10 комплекта нощници, халати и пеньоари.Престилките обаче ги поръчвам в Щатите, защото в BG просто няма такава хубава, красива, цветна мексиканска мушама. Повярвайте ми, блаженството е невероятно, стресът изчезваза за нула време, а когато се налага да работя вкъщи нощем, така седя пред компютъра и работата върви на 200%. Всеки си има странностите. (някои направо си имат особености)

7) приятел, не си сам. Аз също си имам фетиш - да нося поли. Женен съм, със син на 15 години. Обичам да нося поли още от малък. Когато бях ученик, тайно носех полите на майка ми и сестра ми. После започнах да придзнвам за тази своя страст на приятелките си. Странно, но всички те я приемаха и дори им ставаше интересно, т.е. правеше им гъдел. Това се превръщаше в нашата малка тайна. Дори една от тях сама ме караше да си обличам шотландска пола.
Сега нося вкъщи поли само пред жена ми, когато сина ми го няма. Понякога си позволявам (предимно нощно време) да отида в близкия денонощен магазин и да пазарувам, облечен в пола. Странно, но продавачките реагират така, както а когато видя някое хубаво маце с къса поличка: загреждат се, видимо се възбуждат, и все гледат да надникнат под полата ми. Веднъж една дори дойде при мен, бръкна ми под поличката и ме изпразни.
Според мен, малко трябва,за да можем и ние, мъжете, да се сдобием с правото да носим поли. (евалата, ЗА правата на мъжете да носят поли!)

8) ами ти си си откровено извратен.фетишизмът си е болестно състояние.коментарът ми не е подигравателен ,а състрадателен...има два варианта..или приеми че си такъв и не се измъчвай или се лекувай/психолог + сексолог определено има какво да направят за теб/ (много си груб, копеле)

Та така. Вие какво мислите? Ламот и Ностро веднага да признаят, че имат същия фетиш! Подозирам, че редовно се катерят по балконите да крадат чорапогащи, щото ги е срам да си купят! А Преславски да признае за жартиерите. (Видях те, знам вече къде изчезнаха моите! I am watching you!




17 comments:

Ondine said...

Хахахах супер!Благодаря за хубавото разсънване....:)))Иначе по темата,аз не нося чорапогащници,но ако ми изскочи мъж с такъв фетиш ,тактично ще изчезна на някъде...:D:D

Anonymous said...

"Що се отнася до мен предпочитам DEN 15 50, модели с висока талия, прав шев или Т-банд, с или без ограничител. Възприемам еднакво добре и различните материи, от тези с почти 100% полиамид, до т.нар. еластични чорапогащи с различно съдържание на ликра."

Тоя трябва да го взимам с мен на пазар, то аз не знам толкова много за чорапогащниците. ПХАХАХАХАХ

Anonymous said...

НАДИНКА Е ПРОФЕСИОНАЛЕН ВОАЙОР!!!!
АААААААА! (Шшшш, Надинке, само не издавай за нощницата, много е удобна though, а и какво пък, арабите виж какви бели нощници носят)

И много ясно, че през зимата ще нося чорапогащник ( предпочитам да се наричат леки дълги гащи, от гледна точка на мъжкото достойнство) Вие какво, да ми замръзнат дрънкулките ли искате? :X :@

Ирония Идиотова said...

Майчице, колко нови неща научих покрай тез мъже за чорапогащниците! Аз гледам цвят, плътност и тва е, а те- модел, ниска талия, ала-бала..Тц,тц,тц...няма лошо, да си ги носят, стига да не пипат и жартиерите.
:)

Anonymous said...

Чорапогащника, ахм, леките дълги гащи исках да кажа, ги нося под панталоните. И само защото е СТУДЕНО! Предпочитам еластичните, за да не се чуе "скръц" докато си връзвам обувките!

Ирония Идиотова said...

Ламоте, пък аз си мислех,че и без тях се чува "скръц", ама имам голямо въображение, та може и да греша:) И квоуууу? Черни или телесен цвят? На мрежичка или розички по ръбчето на колянцето? Кажи де, кви ги носиш?
;)))

sky_mender said...

Наде, вчера писа за склонността на съвременното общество да е дребнаво, нетолерантно и да обича сеира, но тази ти статия клони много към точно такъв тип на отношение към нещата. Абстрахирам се за момент от факта, че цитираната дискусия най-вероятно е форумна "пързалка", само искам да наложа един негов цитат - "Моля ви да не подхождате подигравателно към изповедта ми" - на фона на коментарите ти в скобите, аз самата няма да коментирам как се съизмеряват двете.

Все пак да не забравяме, че различните форми на травестизъм са БЕЗОБИДЕН и БЕЗОПАСЕН фетиш, който не вреди или засяга хора извън двойката, а обхвата на приеманото за нормално от двойката силно варира и зависи от степента й на разкрепостеност. Винаги ми е било странно, когато представител на мнозинството се вземе за критерий и норма от позицията си на такъв и започне индиректно или директно да предписва поведение.

أمل said...

ok, ok, аз съм една ужасна подигравчийка и лицемерка, sky :)

радвам се, че все пак някой се е усмихнал на темата, защото е от форума изпоред.ком, където всички знаем, пишат само хора, които искат да си направят малко по-извратен fun!

sky_mender said...

Да критикуваш човек и поведението му в контекста на конкретен случай са две различни и нерелевантни неща. В този смисъл нито някога съм си мислила, нито казах някоя от горните квалификации за теб в предния коментар... все пак не те познавам и няма как само на база блога да си вадя мнение, че и да претендирам за обектинвостта му. Та така, де - нищо лично и нищо повече от друга гледна точка.

Точка said...

Мъжете не са това, която бяха ... :( Все по-често си мечтая да се върнат рицарите, слизащи от коня, мъжествено размахмащи големия си ... меч и знаещи какво да правят с него, вместо да посягат към епилатора, пинсетата за вежди, джунджурийките за маникюр и педикюр, лака за нокти, солариума, женския гардероб ... (мога да изброявам до сутринта).

Как изобщо на някого му допада това неудобно нещо? На мен ми краде въздуха. Чорапките с дантелки са съвсем друга работа. :)

Nostromo said...

Тези са жалки, но Скай е права.

Първо - жалки са, защото са кретени. Не знаят, че чорапогащите се нахлузват на главата (горната) за невидимост, така че незабелязано да могат да обират банки. И е кофти да се възбуждат от това, защото "ах" и "ох" в трезора на банка... Ми не е професионално и противоречи на обирджийската етика. :D

Второ - Скай е права, защото стои на страната на хора, като мен, които обичат да ядат сладолед в леглото (знам, не се гордея с това, но онези големите кутии със сладолед Нирвана направо ми разказват играта!). А представяте ли си, ако камшикът случайно разплиска сладолед по голите тела - после нали някой трябва да го облизва! :D

Толерантност е правилната дума в случая, но тия форумни нещастници, не успях да ги дочета, щото сладоледа ми взе да се разтича... :)))

Valkocompany said...

Най - големият мъжки фетиш се нарича "БЕЗЦИЦИЕ":D
http://www.sibir.bg/blog/valkocompany/index.php?tag=%D0%B1%D0%B5%D0%B7%D1%86%D0%B8%D1%86%D0%B8%D0%B5

... said...

Случайно попаднах на блога Ви. Интересна статия относно мъжкия фетиш. Само едно липсва, от къде е източника на "извадката"?

أمل said...

Хм, ами беше една статия с коментари в izpoved.com, която обаче вече не съществува на сайта като гледам.
Очевидно темата за фетишите е доста обширна и се радва на гомя интерес :)

أمل said...

*голям

Konstantin Trendafilov said...

Най-яко става, когато превърнеш фетиша си в хоби. Тогава не си перверзник - просто ексцентрик! :D

Valkocompany said...

Браво Trendafilov.
Успя да ме разбереш!