17.1.17

Как лъжат в Аптека Ремедиум


Минавам да  споделя какво ми се случи в аптека Ремедиум 1 на ул. Аксаков:
Избирам си два продукта - съответно с цени 19.99 и 27.99 - на всеки има залепен жълт стикер с цената.
На касата плащам без особено да се замисля - 54.98 лв.
Прибирам бележката и попупките и си тръгвам.
20 мин. по-късно вкъщи се чудя от кога 20+28=55, купила ли съм още нещо освен двата споменати продукта -  поглеждам касовата бележка - оказва се, че продукт 1 е 19.99, но продукт 2 всъщност струва 34.99.
Връщам се в аптеката и първо проверявам на щанда - имат още няколко бройки от продукт 2 - на всяка кутийка има стикерче - 27.99 лв.
Отивам на касата и питам каква е цената, защото аз явно съм таксувана с по-висока.
Цената е 34.99 - без дори да погледнат потвърждават и с леко подигравателен тон ме питат отказвам ли се от покупката. Явно знаят доста добре и изненада няма, поне от куртоазия. 
Вече ядосана от нахалството, липсата на извинение и фактът, че не е за пръв път в точно тази аптека да има разминаване между етикетите и цената - казвам - Да, връщам го.
Добре - усмихва се кисело касиерката - ще ми тряват трите ви имена, точен адрес и ЕГН.
При последното вече съвсем ми кипва и питам - ЗАЩО, ПО ДЯВОЛИТЕ, ми искате ЕГН-то и не е ли малко неудобно да се държите така след като явно сте в прегрешение?
Ваденето на пари от касата изисквало моите пълни лични данни и те имали право да работят с тези лични данни, щяла да ми покаже разрешителното.
Тук вече избухвам и казвам, че НЯМА да си дам ЕГН-то и просто си искам МОИТЕ пари, с които са ме излъгали.
Касиерката, видимо незаинтригувана от моето възмущение, все пак настоя за имената и адреса ми и небрежно подхвърли въпросните 35 лева след като записа всичко на хвърчащо листче. (добре, че не си дадох ЕГН-то, че това хвърчащо листче не знам докъде би отлетяло).
Не получих корективна бележка или поне такава за платените 19.99 и дори не се престориха, че съжаляват за "причиненото неудобство".

Внимавайте като пазарувате в аптека Ремедиум на Аксаков (официално се води на ул. Добружда 15, незнайно защо, входът е откъм Аксаков).
Не само че ще ви излъжат с цената, но и ще ви изискат детайлен анализ на майчиното мляко, за да ви върнат собствените ви пари.



No comments: