Най-хубавото тепърва предстояло.
Вече съм напълно сигурна, че трябва да си сдъвкам SIM картата и да я изплюя без да гледам в каква посока.
Одисеята започна още през октомври, когато на 2-ри подписах договор с Глобул. На 10-ти излезе първата ми фактура. При такса от 10 лева, фактурата за една седмица разговори при всичките безплатни минути беше 37 лева. Стори ми се множко, разрових, държаха се нагло разни продавачки на услуги по офисите на византийските лайнари и накрая се оказа, че са ми вписали случайно по-висока тарифа и... един iPhone на изплащане. Aма бяха пропуснали да ми го дадат някак. В заключение ми заявиха, че трябва да си платя сметката пък евентуално от следващи фактури щели да изчистят "недоразумението". Заинатих се да платя пари, които не дължа и в крайна сметка ми спряха телефона. За това, че отказвам да платя за грешката на някой си. След като ходих две седмици с ограничени повиквания, отидох, предадох се и платих. Написах писмо до КЗП. Отговорът беше, че след обстойна проверка не са установили нарушение от страна на Космо мобайл. Да бе. Почувствах се защитена. Трябва да махнат з-то от наименованието на тая Комисия.
Развръзката дойде два месеца по-късно - спаднаха ми надвзетото през декемри. Коледен подарък.
Тъкмо бях забравила случая, днес се сетих, че след пак двумесечно чакане вече съм удостоена с услугата Подробна разпечатка. И седнах да я разгледам. За какво ли дърпах дявола за опашката?! Установих, че всеки изпратен от мен sms през последните месеци е таксуван точно по два пъти. Изпращала съм sms-и със скоростта на светлината, с интервал по 1-2 секунди между всеки два, и то все на един и същи номер. Дори онзи ден излезе, че по два пъти съм поздравила няколко приятелки за Осми март. Ама те отрекоха да са получили по два sms-a. Разрових и по-старите разпечатки и ме заболя главата.
Имала съм право да подам Молба за преразглеждане на сметката. Право? Молба?
Ставали грешки. Е как пък не стана някоя грешка в моя полза, да му се не види? Как да се почувствам бял човек в бяла държава, когато най-курвенски ме крадат от всякъде и вече дори в сметките си за телефон трябва да вра нос да проверявам с колко са ме набутали. Не дали.
Сигурно не са само Глобул. Отчайващо. Кокошкарски истории, левче-два от тук, от там. От няколко милиона по толкова и някой живее добре. Чудя се сега какво. Има ли смисъл да се разправям с поредната кифла в някой офис или да ги оставя да ме клатят, както намерят за добре?
7 comments:
Хъх....Ти ме изуми.Взема и да си гледам подробните разпечатки,които си получих сама,регистрирайки се в my globul.
До този момент съм доволна от услугите на глобул,но ако и аз като теб се разровя-ще има паднали глави!Съвет (ако си в сф)-ходи само в Глобул на Витошка->обслужването е перфектно и разрешават всичко с усмивка(от опит казвам).И не,няма да се оставяш да те цакат!Ще следя развоя на случая в Сборен пункт!
Аз паля много за такива неща, Лили, но съм се убедила, че не падат глави, няма справедливост дори, когато си не просто клиент, ами и наистина си ПРАВ.
Е, аз имах много гадни разправии с М-тел за телефон на дъщеря ми, която дори не е в Бг и не го ползва,но не ми се разказва какви унизителни ситуации преживях, излиза, че всички са от един дол дренки....
За съжаление е така. Ако смениш оператора - от трън, та на глог, нали.
Mtel-закриха предплатена карта,само защото не е заредена в указан срок/без никакво предупреждение/-13лв.фира
Globul-единственият оператор,който работи с мутренска фирма за вземания-платени са още преди 5 години-още си получавам писма от тях...
ViavaTel-платена сметка,но излиза като задължение-е все пак номерата не са спрени,което ми навява мисъл,че е софт.проблем,но ще видим
Та така....Историй всякакви ;)
Иначе всичко това си е /не/нормално вече
Ех, напълно нясно съм, че положението е едно и също при всичките :/
Преди 3 години глоВУЛ ме навулви с разговори до испания и спряхме нашите интимни взаимоотношения.
Мтел засега ме клатят по-... хм справедливо?
Гловул, не съм ти простил още.
Средно пръстче и СА ЙО НА РА!
Post a Comment